گردان قرآنی شهید دکتر مصطفی چمران

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

 

متن زیر نوشته ای است از برادر دانیال شیرین آبادی که در اردوی قرآنی طرح ولایت نوشته شد و به عنوان یکی از برترین مقاله های اردو شناخته شده است ...

.......................................

 

نمی دانم ... ؟

نمی دانم چه جاذبه ای می تواند عده ای را در گرمای ماه مبارک رمضان دور هم جمع کند آن هم به ظاهر به بهانه ی یک اردوی ساده ، اما زمانی که انتظار این را داری که فقط خوش بگذرانی ، ناگهان خود را در سنگر می بینی ، نمی فهمم ....... آیات ..... بینات ....

خدایا قراره چه اتفاقی بیفته ، آیا ارزش این سنگر ها به اسم آنهاست ، به افرادیست که در آن قرار است نفس بکشند....!!!

زیاد طول نکشید که خود را در محضر قرآن دیدیم ، فهمیدم نفس کشیدن هم به وسیله کلام خداست ، که در ماه خدا و هر ماه دیگری ارزش پیدا می کند .

اول : خود را در مقابل نردبانی که برای عروج به بالاترین حد سبک زندگی یک جوان انقلابی فراهم شده بود دیدم. لازمه قدم برداشتن بر روی پله های این نربان ، نماز ، نمازی که ریا نباشد ، نمازی که با عشق عشق بازی با معبود باشد ، برنامه ریزی بلند مدت داشته باشی ، برنامه ریزی برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت و آدم بودن....!!!!

دوم : به پله ای دیگر از نردبان عروجم رسیدم  ، انسان طراز انقلاب اسلامی در قرآن ، انسان طراز انقلاب اسلامی کسی است معبود را درک کند ، کسی که واقعیت را بیان کند ، کسی که آنقدر کار کند تا دشمن برای کشتنش نقشه بکشد ، به مانند ابراهیم خلیل که دشمن او را به آتش انداخت ، اما وقتی که به خدای خود ایمان داشته باشی و واقعیت را بیان کنی هیچ اتفاقی برایت نمی افتد.

سوم : دوباره به یکی دیگر از پله های نا تمام این نربان رسیدم ، ضرورت ولایت فقیه در جهان امروز  با توجه به سوره انفال ، انفال یعنی مالی که مالک ندارد و حکم خدا به مالکیت خدا و رسولش امر می کند و در قسمت دیگری از سوره به جنگ بدر اشاره می کند ، سپاه اسلام حدود 313 نفر بودن و کفار بسیار زیاد ، سپاهیان اسلام از خدا می خواهند که به آنها کمک کند ، خدا هم اجابت می کند و هزار فرشته که پشت هرکدام از آن هزاران فرشته است را ارسال می کند و این همان نصرت و یاری خدا است .

در جامعه ای که احکام ندارد عدم وجود ولی فقیه نصرت الهی را از بین خواهد برد....

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

                                                                                                                                    دانیال شیرین آبادی فراهانی

۹ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۰
رسول خدادادبیگی